Radionica s Anjom Bornšek (SLO): ‘The voice from within – Organs’

U sklopu programa ‘GLASNO PITANJE/ Tjelesno-vokalni laboratorij’ pozivamo vas na radionicu “The voice from within – Organs” s BMC® praktičarkom Anjom Bornšek, uz sesije falsch friendly pjevanja s Lanom Hosni.


1.9. | 13-16h Anja Bornšek “The voice from within – Organs“
2.9. | 11-14h Anja Bornšek “The voice from within – Organs“/ 14:30-16h Lana Hosni“WTFalš”
3.9. | 11-14h Anja Bornšek“The voice from within – Organs“/ 14:30-16h Lana Hosni“WTFalš”


Lokacija: Mala dvorana Pogona Jedinstvo, Zagreb


Sudjelovanje je otvoreno za sve bez obzira na dosadašnje iskustvo u radu s glasom ili tijelom. Prijave su otvorene u periodu do 28.8. 17h uz kratku biografiju i par rečenica o motivaciji za sudjelovanje, na mail lana.hosni@hotmail.com Preporučena donacija za sudjelovanje u cijelom programu je 15 eur, pojedniačni ‘drop in’ na radionionicu Anje Bornšek 7 eur.
Radni jezik je engleski i hrvatski.

//// O RADIONICI ‘THE VOICE FROM WITHIN – ORGANS’
U somatskoj istraživačkoj metodi Body-Mind Centering® (BMC) glas se često koristi za aktiviranje/povezivanje s određenim fizičkim strukturama, osobito organima i žlijezdama. Kako se iste aktiviraju i pozivaju u naš fokus, možemo svjesnije istraživati ​​osjete, energije i
ekspresije pohranjene u njima. U sklopu Tjelesno-vokalnog laboratorija istražujemo kakav je osjećaj doći u kontakt s vlastitim organima kroz dodir, pokret, vizualizacije i zvukove koji iz njih izlaze. Posebnu pažnju stavit ćemo na konekciju srce-želudac/crijeva-jetra kao zanimljivu os koja se istovremeno bavi probavom, izlučivanjem i distribucijom hranjive krvi kroz sustav. Svaki od ovih organa ima svoju vlastitu funkciju i svoj dio u kolektivnoj suradnji, metafizički se na njih može gledati kao njegovatelje životne energije i potencijala za zamah inicijative, želje i snage volje. Glas je još jedan moćan alat, kao amplifikator percepcije za naše unutarnje putovanje. Istraživat ćemo duboku i iskonsku vezu između zvuka, vibracije i organske tvari u kojoj živimo. Body-Mind Centering® (BMC) je iskustvena, somatska istraživačka metoda, kroz koju se uči osjetiti mjesta duboko/dublje u tijelu, uskladiti se s anatomskim sustavima i pronaći
utjelovljeni izraz. Korištenjem informacija temeljenih na anatomiji, slika, intuicije osjetila, pokreta, glasa, daha i dodira, BMC nam pomaže usmjeriti svijest na svaki dio tijela. Pozvani smo istražiti jedinstveni izraz svakog tjelesnog sustava, osjećajući raznolikost kvaliteta kretanja, osjećaja, zvukova i vrsta prisutnosti. Proces putovanja duboko unutar našeg tijela dovodi nas u intiman kontakt s našom osobnom i grupnom organskom složenošću i inteligencijom, nudeći nam podršku i obogaćujući naše krećuće, misaono i emocionalno ja.

//// dodatne sesije falš friendly pjevanja- SEZONSKI ZBOR WTFalš
Ovaj dio programa je opcionalan i dolazi iz potrebe dosadašnih polaznica/ka programa za kolektivnim pjevanjem višeglasnih melodija bez obzira na odnos prema harmoniji, sluhu, točnosti, falšu i ljepoti. Pjevamo.

//// CV Anja Bornšek
Anja Bornšek has been developing her artistic and pedagogic work for many years through various collaborations and research processes both at home and internationally. She
graduated from contemporary dance (SEAD Salzburg) and holds a master’s degree in contemporary dance education (MACoDE Frankfurt). She also completed the study of
somatics (Body-Mind Centering, Moveus Cologne) and is a Somatic Movement Educator. As a collaborator and a performer, she participated in the projects of Maja Delak, Andreja
Rauch Podrzavnik, Snježana Premuš, Mala Kline, Begum Erciyas, Matej Kejžar, Sebastijan Horvat, for whom she choreographed movement for two of his theater plays (2017 “Teorema”, Stalno Slovensko gledališče Trst and 2016 “We, European corpses”, Slovensko Mladinsko gledališče Ljubljana). In 2017, she collaborated and danced in Matija Ferlin’s performance “Staging a play: Glass Menagerie”, which received the GIBANICA 2017 award
for the best performance as selected by an expert jury on a Slovenian biennale for contemporary dance. In addition to independent workshops organized in various contexts, she is a regular annual visiting professor at the Academy of Contemporary Dance Zagreb
(ADU Zagreb) and at the master’s program in contemporary dance eduaction MACoDE Frankfurt (HfMDK). She teaches contemporary dance with focus on experiential anatomy and the use of somatic principles, improvisation, as well workshops focused on perception,
embodiment, deep listening and attunement. For the last 8 years, she has also been a part of developing and teaching a pre-performance format intended for the audience called
Physical Introduction, through which she wishes to cultivate a more conscious connection between witnessing physicality and inner perception, and thus a more intimate relationship
between the performance and the viewer. She has facilitated it before more than 90 different performances in Tanzhaus nrw and elsewhere (SommerSzene Salzburg, Konzerthaus
Berlin, Saarlandsiches Staatstheater, Tanz im August, EMANAT, Festival Tanz NRW). Since 2020 she has been co-authoring and performing in various performances (2020 “Sonihanja”
with Petra Kapš, 2021 “Oči, ki letijo” and “Pronicanja” with Tina Valentan, Barbara Kanc, 2022 “Dotik Tkivo Tkanina” with Snježana Premuš). In 2021, Anja received the Ksenija Hribar award for an uprising perspective choreographer (awarded by Slovenian
Contemporary dance Association).

//// GLASNO PITANJE je istraživačko-edukativni projekt koji za cilj ima okupiti umjetnike s interesom za pokret, somatske prakse, rad s glasom i samoobrazovanje. Ideja je otvoriti multidisciplinarni pristup glasu te uključiti predavačice i predavače čije se prakse direktno ili
indirektno povezuju s radom na glasu.

Projekt se održava u suradnji s Multimedijalnom kolibom uz financijsku podršku Ministarstva kulture i medija RH
Vizual _ Iva Korenčić

Objavljeno
Kategorizirano kao Aktualno