Ovogodišnje izdanje Dance INN festivala – pop up festivala usmjerenog na suvremenu plesnu i izvedbenu umjetnost i live art koji se već petu godinu održava u organizaciji kazališne skupine de facto kroz tri će dana – od 14. do 16. listopada – predstaviti tri raznosvrsna projekta. Svoje će aktualne radove tijekom narednog tjedna u Zagrebačkom plesnom centru predstaviti njemačka umjetnica Isabelle Schad, slovenska plesačica i koreografkinja Anja Bornšek te domaća koreografkinja Ana Kreitmeyer i Studio za suvremeni ples.
PROGRAM
14.10.2021.
20h
PERSONNE
Isabelle Schad njemačka je umjetnica poznata po dugogodišnjoj suradnji za zagrebačkom plesnom scenom, a predstava Personne koju je realizirala u suradnji s francuskim vizualnim umjetnikom Laurentom Goldringom treće je njeno gostovanje na Dance.Innu. Polazeći od značenja riječi personne, koja na francuskom znači osoba, ali može značiti i nitko, dok je latinisti tumače kroz riječ maska – i zapravo kao da sadrži sve slojeve koje identitet može okupiti, autori se u ovom radu fokusiraju isključivo na koreografiju lica.
15.10.2021.
19h i 21h
CORESONANCES
Putovanje u prostore rezonantnosti materijala, kroz slušno i vizualno u osjetno. Predstava je nastala u suradnji koreografkinje Anje Bornšek i pjesnikinje OR poiesis kroz istraživanje percepcije zvuka. Ostati u ritmu prijelaza, kliziti u formu i istovremeno rastapati oblikovano, dok zvuk i tijela inzistiraju na iskustvu i bliskosti. Kamenje je, poput vode, nositelj sjećanja, materijalnog pamćenja.
Broj publike po predstavi je 10. Predstava se odvija u mraku te publika leži zbog čega molimo publiku da se toplije obuće.
16-10.2021.
20h
FANTASTIČNE VRSTE
Fantastične vrste došle su u prostor koji im izvorno ne pripada i od njega pokušavaju graditi potencijalno novo stanište. One su jedan organizam i mnogo njih odjednom, njihovo krilo seli se cijelim zajedničkim tijelom koje ne leti, hodaju kozjom nogom s kandžom lešinara, nemaju glavu na mjestu glave nego negdje drugdje, a već u drugi čas imaju dvije i šest glava, mogu istovremeno biti i mrav i lav, može ga biti samo pola, može se lijepiti za druga tijela, povremeno je kamen, a povremeno ga uopće nema. Ana Kreitmeyer u suradnji sa Studijem za suvremeni ples stvara vječno promijenjiv okoliš.