U veljači će fokus biti na pristupu glasu i pokretu kroz principe i znanja utemeljena na Feldenkrais metodi te će se u vođenju izmjenjivati Ana Jelušić i Lana Hosni u sljedećim terminima:
31.1./2.2./4.2. 18-20h (Ana Jelušić)
7./9./11. 2. 18-20h (Ana+Lana/ Ana+Lana/ Lana Hosni)
Prijave na lana.hosni@hotmail.com (najkasnije dan prije susreta).
Radionice će se odvijati na engleskom jeziku putem zoom platforme. Preporučuje se praćenje radionica u kontinuitetu no moguće je sudjelovati i na pojedinačnim susretima, redovni polaznici laboratorija imat će mogućnost pristupa snimkama radionica. Sudjelovanje na radionicama je besplatno. U sklopu tjelesno-vokalnog laboratorija, Ana će polaznike voditi kroz istraživanja glasa i disanja koja se oslanjaju na somatsku praksu Feldenkrais®. Kroz satove Feldenkrais metode, a onda i otvorene improvizacijske eksploracije posvetit ćemo se raznim sustavima koji sudjeluju u našem disanju i glasanju kao što su to lubanja i čeljust, kralježnica, usta i nosnice, vrat, prsni koš, dijafragma, trbuh i zdjelica. Naglasak ovih eksploracija je na obraćanju pažnje na to što se događa kad dišemo i kad proizvodimo glas, primjećivanjem svojih navika i stvaranjem prostora za lak i I nesputan protok zraka i glasa.
Somatska praksa Feldenkrais® je metoda svjesnosti u kojoj kroz polagano i pomno kretanje istražujemo što radimo kad nešto radimo. Upravo ta polaganost nam omogućava da obratimo pažnju na to što radimo ili što se za nas događa, da postanemo svjesni svojih navika i da si otvorimo mogućnost za više opcija. Budući da se Feldenkrais uvijek odvija kroz kretanje on privlači mnogo ljudi koji se ili profesionalno bave nekim oblikom kretanja ili pak one koji imaju neku vrstu ozljede. No to je praksa koja se općenito obraća ljudskom iskustvu i svi zainteresirani bez obzira na iskustvo kretanja su dobrodošli.
TJELESNO VOKALNI LABORATORIJ je istraživačko-edukativni program koji za cilj ima okupiti umjetnike/umjetnice s interesom za pokret, tijelo, somatske prakse, rad s glasom i samoobrazovanje. Ideja je prenijeti iskustvo predavača/ica iz područja plesne umjetnosti čije se umjetničke i iskustvene prakse direktno ili indirektno povezuju s radom na glasu. Online izdanje laboratorija odvija se u dva bloka kroz siječanj i veljaču, a kao predavačice sudjeluju Zrinka Šimičić Mihanović (certificirana dugogodišnja praktičarka BMC® prakse) Ana Jelušić (završava studij pri Feldenkrais Institutu u Beču) i Lana Hosni koja unazad par godina aktivno istražuje vezu između tjelesnosti i vokalnog potencijala te je ujedno i inicijatorica laboratorija.
Unutar svake od spomenutih praksi postoji razrađeni dio koji se bavi glasom na direktan način, ali postoji i cijeli spektar znanja koji za fokus imaju rad na dahu, posturi tijela, promatranju habitualnih obrazaca, uzemljenju, mobilizaciji i opuštanju određenih dijelova tijela važnih u radu s glasom (dijafragma, zdjelično dno, grlo, vrat, volumen prsnog koša…) te se kao takva mogu indirektno nadovezati na rad s vokalnim potencijalom. U tom smislu, laboratorij se nada biti dobra prilika za ulaz u glas onima koji se osjećaju bliže radu s tijelom i dobra prilika za ulaz u tijelo onima bliže radu s glasom.
Više o Feldenkrais metodi:
https://www.feldenkraisinstitut.at/index.php/en/method
https://feldenkrais.com/about-the-feldenkrais-method/
Sudjelovanje na laboratoriju otvoreno je za sve zainteresirane bez obzira na dosadašnje iskustvo. Iako često korištene u kontekstu izvedbenih praksi, somatske prakse bazirane su na univerzalnoj dostupnosti i kao takve primjenjuju se u radu s ljudima iz područja ostalih djelatnosti gdje su ljudi često tjelesno i mentalno preopterećeni (sportaši, menadžeri, zubari, kirurzi… ) te u terapijske i rehabilitacijske svrhe. Radu s glasom uvelike se odazivaju i pedagozi, odgojitelji, predavači, javni govornici te ostali zainteresirani pojedinci koji aktivno koriste glas unutar svog djelovanja.
Link na facebook event: https://fb.me/e/1uKxHtqss
Ana Jelušić je plesna umjetnica. Studirala je na BA „Dance, Context, Choreography“ na HZT-u pri University of the Arts u Berlinu. Surađivala je s raznim plesnim i performativnim umjetnicima u Berlinu i Zagrebu. U svojim radovima se često dotiče pop kulture te tema imitacije, učenja, povrede i nasilja. Njeni radovi uključuju solo radove „Girl like“, „Oh“ te grupni rad „Ranjiva tijela“. Bavi se somatskom metodom Feldenkrais za koju se educira u Beču te koju često koristi kao produktivni alat u koreografskim istraživanjima.
Lana Hosni (1989.) plesno je umjetničko obrazovanje, nakon završene državne Škole suvremenog plesa “Ana Maletić” u Zagrebu, stekla na Salzburg Experimental Academy of Dance (SEAD) gdje diplomira 2013. godine (diploma suvremenog plesa, izvedbeni smjer). Većinom radi kao izvedbena umjetnica te surađuje s brojnim umjetnicama/umjetnicima kao što su Matej Kejžar, Sonja Pregrad, kolektiv BADco, Zrinka Šimičić Mihanović, Marjana Krajač, Irma Omerzo, Bruno Isaković, Zrinka Užbinec, Mila Pavičević, Sidney Leoni, Willi Dorner, Simone Sandroni, Yukiko Shinozaki i Heine Avdal, Costas Kekis.. Od 2016. aktivno istražuje potencijal glasa te se njen interes kristalizira u dva smjera- polje tradicionalne glazbe (Kamene babe, Pjev, ZborXop) gdje što dosljednije pokušava ući u trag izvornim načinima izvođenja starih napjeva, te polje eksperimentalnijeg zvuka i istraživanja povezanosti glasa i tjelesnosti kroz izvedbene prakse i pedagoško djelovanje. Na izgradnju odnosa prema glasu najveći utjecaj imaju predavanja Anne-Marie Blink, Jonathan Hart Makwaia, Irene Tomažin i Rob Burbea.
vizual_Marko Gutić Mižimakov
—————————-
𝙿𝚛𝚘𝚓𝚎𝚔𝚝 𝚓𝚎 𝚘𝚜𝚝𝚟𝚊𝚛𝚎𝚗 𝚞 𝚜𝚞𝚛𝚊𝚍𝚗𝚓𝚒 𝚜 𝙼𝚞𝚕𝚝𝚒𝚖𝚎𝚍𝚒𝚓𝚊𝚕𝚗𝚘𝚖 𝚔𝚘𝚕𝚒𝚋𝚘𝚖 𝚒 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚗𝚌𝚒𝚛𝚊𝚗 𝚘𝚍 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚗𝚎 𝙼𝚒𝚗𝚒𝚜𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚟𝚊 𝚔𝚞𝚕𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚒 𝚖𝚎𝚍𝚒𝚓𝚊 𝚁𝙷 𝚙𝚞𝚝𝚎𝚖 𝙹𝚊𝚟𝚗𝚘𝚐 𝚙𝚘𝚣𝚒𝚟𝚊 𝚣𝚊 𝚙𝚛𝚘𝚐𝚛𝚊𝚖𝚎 𝚛𝚊𝚣𝚟𝚘𝚓𝚊 𝚗𝚘𝚟𝚒𝚑 𝚔𝚞𝚕𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚑 𝚒 𝚎𝚍𝚞𝚔𝚊𝚝𝚒𝚟𝚗𝚒𝚑 𝚜𝚊𝚍𝚛ž𝚊𝚓𝚊 𝚒 𝚍𝚒𝚐𝚒𝚝𝚊𝚕𝚗𝚎 𝚙𝚛𝚒𝚕𝚊𝚐𝚘𝚍𝚋𝚎
U veljači će fokus biti na pristupu glasu i pokretu kroz principe i znanja utemeljena na Feldenkrais metodi te će se u vođenju izmjenjivati Ana Jelušić i Lana Hosni u sljedećim terminima:
31.1./2.2./4.2. 18-20h (Ana Jelušić)
7./9./11. 2. 18-20h (Ana+Lana/ Ana+Lana/ Lana Hosni)
Prijave na lana.hosni@hotmail.com (najkasnije dan prije susreta).
Radionice će se odvijati na engleskom jeziku putem zoom platforme. Preporučuje se praćenje radionica u kontinuitetu no moguće je sudjelovati i na pojedinačnim susretima, redovni polaznici laboratorija imat će mogućnost pristupa snimkama radionica. Sudjelovanje na radionicama je besplatno. U sklopu tjelesno-vokalnog laboratorija, Ana će polaznike voditi kroz istraživanja glasa i disanja koja se oslanjaju na somatsku praksu Feldenkrais®. Kroz satove Feldenkrais metode, a onda i otvorene improvizacijske eksploracije posvetit ćemo se raznim sustavima koji sudjeluju u našem disanju i glasanju kao što su to lubanja i čeljust, kralježnica, usta i nosnice, vrat, prsni koš, dijafragma, trbuh i zdjelica. Naglasak ovih eksploracija je na obraćanju pažnje na to što se događa kad dišemo i kad proizvodimo glas, primjećivanjem svojih navika i stvaranjem prostora za lak i I nesputan protok zraka i glasa.
Somatska praksa Feldenkrais® je metoda svjesnosti u kojoj kroz polagano i pomno kretanje istražujemo što radimo kad nešto radimo. Upravo ta polaganost nam omogućava da obratimo pažnju na to što radimo ili što se za nas događa, da postanemo svjesni svojih navika i da si otvorimo mogućnost za više opcija. Budući da se Feldenkrais uvijek odvija kroz kretanje on privlači mnogo ljudi koji se ili profesionalno bave nekim oblikom kretanja ili pak one koji imaju neku vrstu ozljede. No to je praksa koja se općenito obraća ljudskom iskustvu i svi zainteresirani bez obzira na iskustvo kretanja su dobrodošli.
TJELESNO VOKALNI LABORATORIJ je istraživačko-edukativni program koji za cilj ima okupiti umjetnike/umjetnice s interesom za pokret, tijelo, somatske prakse, rad s glasom i samoobrazovanje. Ideja je prenijeti iskustvo predavača/ica iz područja plesne umjetnosti čije se umjetničke i iskustvene prakse direktno ili indirektno povezuju s radom na glasu. Online izdanje laboratorija odvija se u dva bloka kroz siječanj i veljaču, a kao predavačice sudjeluju Zrinka Šimičić Mihanović (certificirana dugogodišnja praktičarka BMC® prakse) Ana Jelušić (završava studij pri Feldenkrais Institutu u Beču) i Lana Hosni koja unazad par godina aktivno istražuje vezu između tjelesnosti i vokalnog potencijala te je ujedno i inicijatorica laboratorija.
Unutar svake od spomenutih praksi postoji razrađeni dio koji se bavi glasom na direktan način, ali postoji i cijeli spektar znanja koji za fokus imaju rad na dahu, posturi tijela, promatranju habitualnih obrazaca, uzemljenju, mobilizaciji i opuštanju određenih dijelova tijela važnih u radu s glasom (dijafragma, zdjelično dno, grlo, vrat, volumen prsnog koša…) te se kao takva mogu indirektno nadovezati na rad s vokalnim potencijalom. U tom smislu, laboratorij se nada biti dobra prilika za ulaz u glas onima koji se osjećaju bliže radu s tijelom i dobra prilika za ulaz u tijelo onima bliže radu s glasom.
Više o Feldenkrais metodi:
https://www.feldenkraisinstitut.at/index.php/en/method
https://feldenkrais.com/about-the-feldenkrais-method/
Sudjelovanje na laboratoriju otvoreno je za sve zainteresirane bez obzira na dosadašnje iskustvo. Iako često korištene u kontekstu izvedbenih praksi, somatske prakse bazirane su na univerzalnoj dostupnosti i kao takve primjenjuju se u radu s ljudima iz područja ostalih djelatnosti gdje su ljudi često tjelesno i mentalno preopterećeni (sportaši, menadžeri, zubari, kirurzi… ) te u terapijske i rehabilitacijske svrhe. Radu s glasom uvelike se odazivaju i pedagozi, odgojitelji, predavači, javni govornici te ostali zainteresirani pojedinci koji aktivno koriste glas unutar svog djelovanja.
Link na facebook event: https://fb.me/e/1uKxHtqss
Ana Jelušić je plesna umjetnica. Studirala je na BA „Dance, Context, Choreography“ na HZT-u pri University of the Arts u Berlinu. Surađivala je s raznim plesnim i performativnim umjetnicima u Berlinu i Zagrebu. U svojim radovima se često dotiče pop kulture te tema imitacije, učenja, povrede i nasilja. Njeni radovi uključuju solo radove „Girl like“, „Oh“ te grupni rad „Ranjiva tijela“. Bavi se somatskom metodom Feldenkrais za koju se educira u Beču te koju često koristi kao produktivni alat u koreografskim istraživanjima.
Lana Hosni (1989.) plesno je umjetničko obrazovanje, nakon završene državne Škole suvremenog plesa “Ana Maletić” u Zagrebu, stekla na Salzburg Experimental Academy of Dance (SEAD) gdje diplomira 2013. godine (diploma suvremenog plesa, izvedbeni smjer). Većinom radi kao izvedbena umjetnica te surađuje s brojnim umjetnicama/umjetnicima kao što su Matej Kejžar, Sonja Pregrad, kolektiv BADco, Zrinka Šimičić Mihanović, Marjana Krajač, Irma Omerzo, Bruno Isaković, Zrinka Užbinec, Mila Pavičević, Sidney Leoni, Willi Dorner, Simone Sandroni, Yukiko Shinozaki i Heine Avdal, Costas Kekis.. Od 2016. aktivno istražuje potencijal glasa te se njen interes kristalizira u dva smjera- polje tradicionalne glazbe (Kamene babe, Pjev, ZborXop) gdje što dosljednije pokušava ući u trag izvornim načinima izvođenja starih napjeva, te polje eksperimentalnijeg zvuka i istraživanja povezanosti glasa i tjelesnosti kroz izvedbene prakse i pedagoško djelovanje. Na izgradnju odnosa prema glasu najveći utjecaj imaju predavanja Anne-Marie Blink, Jonathan Hart Makwaia, Irene Tomažin i Rob Burbea.
vizual_Marko Gutić Mižimakov
—————————-
𝙿𝚛𝚘𝚓𝚎𝚔𝚝 𝚓𝚎 𝚘𝚜𝚝𝚟𝚊𝚛𝚎𝚗 𝚞 𝚜𝚞𝚛𝚊𝚍𝚗𝚓𝚒 𝚜 𝙼𝚞𝚕𝚝𝚒𝚖𝚎𝚍𝚒𝚓𝚊𝚕𝚗𝚘𝚖 𝚔𝚘𝚕𝚒𝚋𝚘𝚖 𝚒 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚗𝚌𝚒𝚛𝚊𝚗 𝚘𝚍 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚗𝚎 𝙼𝚒𝚗𝚒𝚜𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚟𝚊 𝚔𝚞𝚕𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚒 𝚖𝚎𝚍𝚒𝚓𝚊 𝚁𝙷 𝚙𝚞𝚝𝚎𝚖 𝙹𝚊𝚟𝚗𝚘𝚐 𝚙𝚘𝚣𝚒𝚟𝚊 𝚣𝚊 𝚙𝚛𝚘𝚐𝚛𝚊𝚖𝚎 𝚛𝚊𝚣𝚟𝚘𝚓𝚊 𝚗𝚘𝚟𝚒𝚑 𝚔𝚞𝚕𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚑 𝚒 𝚎𝚍𝚞𝚔𝚊𝚝𝚒𝚟𝚗𝚒𝚑 𝚜𝚊𝚍𝚛ž𝚊𝚓𝚊 𝚒 𝚍𝚒𝚐𝚒𝚝𝚊𝚕𝚗𝚎 𝚙𝚛𝚒𝚕𝚊𝚐𝚘𝚍𝚋𝚎